sunnuntai 13. toukokuuta 2012

Kestolakkaus kynsiin

Olen jo melkoinen veteraani geelikynsien kanssa, mutta jo jonkin aikaa olen halunnut kokeilla taas elämää ilman niitä. Syitä tähän on mm. ajan- ja rahan säästäminen. Lähdin siis pitkästä aikaa käymään kynsilakkakaupoilla, tarkoituksenani ostaa eräitä edullisia, mutta hyväksi havaittuja lakkoja. Olen aina inhonnut kynsilakkoja, koska ne ei ikinä kuiva kunnolla. Kaupasta lähtikin sitten halpojen kynsilakkojen sijasta mukaan välineet kestolakkaukseen... Kertaostoksena tavarat olivat kalliit, mutta odotukseni ovat suuret. 

Varpaan kynnet lakkasin jo aikaisemmin tällä viikolla, mutta tänään lakkasin myös sormien kynnet. Lyhensin rakennekynnet ja laitoin lakkauksen päälle. Katsotaan nyt kuinka kauan nämä kestää siisteinä, pakkauksessa luvataan 2-3 viikkoa. Olisin iloinen jos kestäisivät edes viikon :) Oli kiva, kun lakka oli heti kuivaa kun käytti led-valouunissa eikä sitten tarvinnut varoa märkää lakkaa. Tämä keksintö on kuin tehty minulle!

Ihanan pinkit kynnet :)

2 kommenttia:

  1. Kerro sitten kauanko lakka kesti kynsissä!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Raportoin asiasta :) Toistaiseksi olen ollut tyytyväinen, edelleen moitteeton lakkaus!

      Poista